Documentenbeheer

Belangrijke documenten verzamelen

U hoeft niet langer op meerdere locaties te zoeken: verschillende mailboxen, een kartonnen klantenmap, een complexe folderstructuur op de server … Nee, alle belangrijke documenten verzamelt u eenvoudigweg in uw CRM-programma. Tijdwinst in het kwadraat

Documenten terugvinden

Hebt u de klant aan de lijn, dan vindt u het document zó terug dankzij de krachtige zoekmachine. Ook als u ter plaatse aan de slag bent, hebt u enkel een internetverbinding nodig om het document op te diepen, zelfs op uw tablet of smartphone!



Mogelijke documenten die u wenst bij te houden:

  • Bestelbonnen
  • Facturen
  • Geretourneerde zendingen
  • Briefwisseling
  • Informatiebrochures
  • Situatiefoto’s en schetsen
  • Werktekeningen
  • ...

U ziet het, met BlueCRM krijgt u een veelzijdige applicatie in handen die u toelaat om professioneel met klanten te communiceren. Benieuwd naar een demo? We komen graag langs. Contacteer ons.